Wednesday 11 February 2015

Selesai prosiding rayuan UM8.


Ahli panel adalah 2 orang Ahli Lembaga Pengarah Universiti (LPU) dan seorang Dekan Institut Pengajian Siswazah(IPS).

Panel: hukuman Encik hanya Amaran Keras.
Saya: tidak kira hukuman hanya amaran ringan ke keras ke gantung ataupun buang, saya tidak bersalah.
Panel: saudara daripada Akademi Pengajian Islam, adakah saudara hadir pada malam kejadian?.
Saya: ye saya daripada APIUM, agama saya mengajar saya bercakap benar dan semua yang saya jawab tadi saya bercakap benar.

Saya akhiri prosiding dgn berkata:

"Saya tidak berhenti setakat ini, jalan ini yang saya pilih, duduk di universiti bukan hanya duduk dalam bilik kuliah semata-mata, masyarakat luar tanggungjawab saya,
kalau bukan sekarang bila lagi?
apapun yang terjadi saya tidak akan mengalah dan saya akan teruskan perjuangan ini."

#UM8
#SeeYouInCourt

No comments:

Post a Comment